I Made It!

Igår tog jag examen från skolan!! Så nuu är jag en utbildad butikschef =) hahaha.
Shit asså.. Lite mer än ett år har gått sen jag började utbildningen..Och jag funderade på och sluta för jag trodde inte att jag skulle klara av den..men där satt jag igår och väntade på min tur att få gå upp och ta emot mina betyg.
Jävlar vad bra det känns! ^^

Jag hade sen en liten mottagning för familjen, vi fikade och sådär och jag fick presenter. =D
En jäättefin persikofärgad klänning och läppglans av bästa roomiesen.. och sen ett föbetalt gymkort på ett av stans bästa gym av brorsan, flygbiljett tur o retur till pappa den 23 april av mamma och syster och en svart långklänning av en vän! Så jäkla tacksam! Klänningarna ska jag ha nere i spanien har jag redan bestämt ^^
Sen kom finaste Yami till mig för att förfesta och sedan dra ut..sen kom några från the international family och hängde med oss. Vi spelade våghals fast bara med sanningskorten och sedan drog vi ut och dansade! =)

Har redan börjat packa lite smått inför resan om 1 vecka och 3 dagar.. men vet itne hur vädret kommer vara än så jag måste vänta ett liiiitet tag till innan =/ Vi har planerat in såååå mycket roligt dem här två veckorna, jag längtar så jag håller på o dö! Har inte träffat min pappa på 11 månader så ska bli kul och få träffa han igen och prata med honom om allt. Sen bara att komma iväg och se något nytt o andas ny luft..Waoow priceless just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0