Just Hang In There..

Haft fullt upp idag. Först skolan sen hem och RÅPLUGGA! Har så sjuuuukt mycket nu så det är inte sant.
Sen var det och springa upp till badhus-gymet, köra triceps och bröst. Nu är jag hemma igen och ska fortsätta plugga =/ Har två redovisningar, 1 imorn och 1 på fredag. Den imorn är ingenting jämfört med den på fredag jag spyyyyr på den redovisningen! Det är en typ 3-4 månader gammal redovisning som jag ligger efter med.. Så skönt ändå att bli av med den. Sen på tisdag har jag en till redovisning.. så heeeela helgen kommer jag låsa in mig i mitt rum med bra musik och te och plugga söööönder mig!!

Men allt är inte dåligt.. Imorn är det min favorit-tränar-dag nämligen BEN/RUMPA Wieeeeee! =D
Ben/rumpa och Mage/rygg är favoritdagarna att träna ^^ Sen på fredag har vi bara redovisningen seen ska jag mysa med min fina, underbara, fantastiska guddotter! Jag längtar ihjäl mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0