Uppdatering!

Inte skrivit något på länge i know i know.. men har inte någon data hemma och sådär..

Mycket har hänt sen sist, knappt så jag kommer ihåg allt haha..
Men vi börjar med det jag kommer ihåg..

3e februari klockan 20.24 föddes min guddotter Nicole. Hon vägde 3704 gram och 52 cm "lång" var hon.
Födseln gick bra utan bedövning eller några som helst komplikationer. Dem fick komma hem redan dagen efter.
Den 10e februari fick jag träffa den lilla prinsessan för första gången och hålla henne i min famn. Som jag längtat efter henne. Så fin, skör och vacker. Hon har redan starka personlighetsdrag haha =)

Jag har avklarat nästa sak på min lista över förändringar. Jag tatuerade min text på revbenen den 1a februari!
Jag är såååå nööjd! Det gjorde ont men inte alls så ont som jag förväntat mig plus den smärtan jag faktiskt stod ut med, var HELT KLART värt det! Känns bra att fått den gjord nu iaf ^^

Min lite mer "personliga djupare" förändring har smått börjat.. Jag har för första gången faktiskt bara sagt rätt ut vad jag tycker och tänker om något. Jag fick ett svar, inte det som jag hoppats på men inte heller det jag fasat för.. Det var bara ett oväntat svar. Jag vet inte hur jag ska göra nuu med det. Men det känns inte hopplöst iaf.

Träningen och "dieten" går bra.. Jag har fortfarande hållt mig till att inte äta socker.. =D På tisdag är det 7 veckor utan tillsatt socker eller socker i form av snacks, glass, godis, fika etc etc. 
Har börjat träna på gym ordentligt nu med en kompis till mig som är min personliga tränare. Det känns riktigt bra.
Jag börjar bli extremt frusterad över att jag inte ser några förändringar men jag får helt enkelt bara försöka ge det mer tid.. Svårt men.. förhoppningsvis kommer det snart! Funderar på att köpa en matvåg, så jag kan börja väga min mat för och veta exakt hur mycket kalorier jag får i mig. Jag vill ju hålla mig runt 1000 - 1500 MAX!! Helst 1200 typ.

Har klarat mer än 70% av ubildningen, Känns helt sjukt att ett år redan har gått.. och såhär fort!
Overkligt nästan. . 3 redovisningar kvar och en liaperiod and then Im OUT och drar till farsan ett par veckor.
LÄNGTAR SÅ SJUKT!! Men måste se till att jag kommer i mina jeansshorts tills dess.. haha ^^

Igår förfirade vi min syster som fyller idag, vi överraskade henne med middag och utgång!
Roligt blev det =) Idag har hon muffinskalas hemma.. och det är massa gott framdukat och jag får inte äta ett enda dugg av det.. DET suger! =/ Men men.. om 1 vecka och 3 dagar får jag om jag vill.. O jag tror nog att jag kommer vilja göra det =P 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0