Got Some Time Over

Nu var det ett litet tag sen igen! men lika mycket har hänt för det.. Jag orkar inte med mitt liv haha.
Just när jag känner att livet känns bra och går rakt för en gång skull så är det som om livet bah: HAHAHA YEAA RIGHT!! Det trodde du va..?! Just WAAAAIT BITCH! Och sen ger mig en käftsmäll.. TYP såå känns det.
Slänger in lite av det förflutna, och lite rykten, lite sjukdom och varför inte passa på med massa stress??!!
Vet inte om jag ska skratta eller gråta helt ärligt.. Får se som vanligt hur det blir med allt. Fortsättning följer I guess.

Vad det gäller träningen så går det bra.. Är i en liten liten liiiiiiten svacka just nu men det är bara för att jag när som helst blir sjuk. Jag har varit snuvi i 3 månader och nu fryser jag konstant så jag bara väntar på att det någon gång ska bryta ut. MEN jag har provat massa kläder som är lite smått förstora nu och sen har jag provat kläder som jag inte kunnat haft på vet inte hur länge som jag faktiskt kommer i nu! Jag är överlycklig.. man ser inte skillnaden så jättemycket men det är ju inte som om jag ska ge upp nu. Aldriig!
Jag har till o med kommit på saker jag kan göra veckan i spanien när jag är hos pappa för att inte hamna HELT efter med träningen. Det finns helt SJUKA trappor där som jag kan springa upp o ner för.. och backar som är från helvetet haha. Så den veckan blir det extremt mycket kondition och som tur är så kommer maten inte vara något problem.. Färska frukter och sallader MUMS! Längtar verkligen..Ska bli så mysigt, födelsedagsmiddag för pappa på en indisk restaurang, jag o brorsan ska in till Malaga stad och shoppa, gå på fiskspa och göra naglarna, äta gott och ta MASSA bilder =D Känns som om det är en ren evighet kvar, men det är bara för att det är så "mycket" kvar i skolan, egentligen är det bara 28 dagar kvar tror jag, jag räknade till! Iiiiiiiiiih! ^^

Nu är det dags för nästnäst sista dagen av praktiken sen äre påsk men för mig blir det som vikken helg som helst fylld med plugg och att vakta huund =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0