I was a good girl but got tired of being pushed around so I turned into a BITCH

Förlåt men måste skriva av mig..

Jag tänkte.. OKey, för brorsan skull, ska jag prata med henne.. Försöka lösa det. ÄVEN OM jag vet att det inte kommer bli som förr/ta väldiiigt lång tid innan det blev som förut men jag kunde tänka mig att lösa det på bästa sätt.. för brorsan skull.
Jag kan ta att du Kallar mig falsk, att du lägger över hela skulden på mig, att du inte kan inse din del i det, till om med att du TAR BORT MIG FRÅN FACEBOOK som en liten fjårtis kan jag ta..
MEN att du  behåller HENNE som allting handlar om från första början, Hon som du spydde galla över, men sen bad om ursäkt men sen fortsatte spy galla på henne, HENNE behåller du som vän, DET är något jag INTE kan ta.
Neej du är o kommer endast vara brorsans brud för mig framöver, finns ingen chans att vi blir sams efter det här.
Eller jo sams på de sättet att jag kan hälsa på dig ute eller när ni kommer hem på helgdagarna och att vi kan sitta tillsammans utan en spänning.. men mer än så.. ALDRIG!

Jag har bett om ursäkt fler gånger än vad jag egentligen skulle ha behövt göra. För mig hade vi kunnat dra ett streck där o då över det här men du valde, som den dramaälskare du är, att dra det ännu längre.

Men om vi skulle komma till den punkten att vi faktiskt sätter oss ner och pratar om det här så ska du få din ärlighet som du predikat om, som gör att du tycker jag är falsk, så får vi se hur mycket du gillar idén av att säga exakt hur man tycker o tänker till en person. Jag tänker inte hålla inne med något vid det tillfället.
Det kommer göra mer skada än nytta men det är så du vill ha det. Och bortskämd som du är så vet du ju att du får allt som du vill ha. Varsågod. Ät din önskan. Hoppas det smakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0