Pusta ut.. Andas In.. Ta nya tag

Shiiet vilka veckor det varit.. Har skickat in sammanlagt 5 rapporter.. haftr 4 redovisningar.
Det inkluderar att jag tagit igen ALLT som jag legat efter med i skolan, så nu är jag ikapp!
Känns riktigt skönt. Fick också VG på ledarskapstentan. Var bara några få ynka poäng ifrån fullpott men men =)

Vi firade också becca uppe i Sthlm förra veckan, en hel helg var vi där. Riktigt nice, sög o komma hem igen.
Nu är jag på praktiken som jag verkliiiiiiigen trivs på, det är så soft där. Och direkt därifrån har jag dragit till gymet sen hem sen sova o sen repeat the next day. Men det är nice.. jag tänker inte så mycket när det är så.

Och idag har det varit chilldag, var uppe och simmade några längder imorse sen blev de fika på stan o sen bara ta lugnt hemma. Känns som om jag måste härifrån. Nyköping är inte staden för mig. Den skadar mig bara, förstör mig sakta men säkert. Finns för mycket här i stan som bara gnager på en. Jag både vill och behöver komma till något nytt. Där jag kan börja om från början. Lära känna nytt folk, vidga mina vyer, fylla på med ny energi och växa. Känns som om Nyköping hindrar mig från allt det där.. Nyköping för mig är något som för mig, är exakta motsatsen mot det, man hålls tillbaka i den här stan.
Sökte 4 nya jobb uppe i Stockholm idag. Det är min prio 1 just nu för o ta mig dit upp. Antingen nu så fort skolan är slut eller first thing i höst. Och om det skulle skita sig så drar jag till Norge. Det är så jag tänkt nu iaf.
Men bort från Nyköping ska jag i höst! Den saken är säker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0