Reload In Progress

Bara 1 o en halv timme kvar på sista praktikdagen sen har jag "påsklovs"ledigt! Så nice. Imorn får dagen gå till o städa, men det gör mig inget.. jag behöver kliniskt rent runtom mig för att kunna slappna av totalt och bara vara men sen.. Sen blir det plugga, vara hundvakt, träna och ta hand om mej själv med en hemma-spa-kväll i mina underbara bästa mjukiskläder! I SEX heeeeeela dagar ska jag bara glida runt i mina mjukis inlåst på mitt rum!
Bara släppa allt, bara njuta och rå om mig själv. Om jag inte hade varit så besatt av att alltid kunna vara lätttillgånglig hade jag stängt av luren under dem här dagarna men det skulle inte funka. Aldrig i mitt liiv.
Ma phone = ma baybi!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0