Tar mig själv i kragen!

Nu ska jag ta upp min träning, och allt vad den innebar, igen. Jag mådde så jävla bra under dem månaderna jag verkligen gick all in med träningen och kosten. Sen så tappa jag all motivation och inspiration.
Så drygt 2 månader nu har jag bara allmänt skitit i det. MEN NU är det fan dags.. Så imorn ska jag tillbala till mitt före detta nya liv. Vilket innebär: Inget tillsatt socker Inga kolhydrater Mycket mindre kalorier 2 ggr träning per dag. Har redan bokat några pass för måndag, onsdag och torsdag.
Inte okey att det blev såhär men vad ska jag göra.. Jag är människa bara.
Big Up till en av mina äldsta vänner som gjort rent jävla underverk med sin kropp på bara en månad!!
SÅ SJUKT JÄVLA DUKTIG ÄR DU GUMMAN!!

Idag blir det städ/chilldag. Försöka jobba upp min motivation och inspiration på egen hand. Kan ju inte räkna med att någon annan ska göra det åt mig. Ms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0