It was just a dream

Flera dagar i sträck har jag fått hålla dig i min famn. Känt dina andetag mot min hud. Jag har fått känna dina hjärtslag i takt med mina samtidigt som jag har fått andas in din lukt. Ett lugn har infunnit sig över som jag aldrig tidigare upplevt och jag har aldrig aldrig aldrig aldriiiiig känt mig så lycklig. Att få hålla om dig och kunna titta på dig och din perfekta hudton, den oklanderliga lilla näsa och dem små små småå händer som kramar om mitt finger. Jag hör mig själv tänka att; allting ordnade sig ju, varför var jag rädd? Jag har ju dig i mitt liv nu. Allt var bara en mardröm. Du gnyr lite och jag vaknar upp av en sms. Inser att du var bara en dröm. En längtan. En saknad.

Skulle blivit 2 år i år och snart är det 3 år sen jag tog bort dig. Undrar fortf över vilken underbar människa du skulle ha blivit. Om du hade blivit mammas lilla kille eller om du hade blivit min rosaälskande prinsessa? Hade du fått bruna eller blå ögon? Hade du fått perfekt lockigt hår? Tänk så annorlunda allt kunde varit. Både på gott och ont. 
Just nu är mina drömmar allt jag har så jag ser fram emot o få hålla dig igen nästa gång min lilla ängel. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0